Autor: Jaroslav Cempírek

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 16.02.1991
Místo: Kolín

S manipulačním vlakem se v zimním únorovém dni roku 1991 chystala na odjezd ze stanice Kolín "berta" 752.072-9.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 01.05.1991
Místo: Depo Bratislava východ

V depu Bratislava východ vidíme "novou lokomotivu" 363.100-9.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 01.05.1991
Místo: Depo Bratislava východ

V depu Bratislava východ odpočívala "laminátka" 240.016-6, kterou čekaly již jen tři roky provozu. Dne 13.7.1994 byla značně poškozena při nehodě na nedalekém nákladním nádraží, následně došlo k jejímu zrušení a šrotaci.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 07.06.1991
Místo: Řetenice

Stroj 742.100-1 přihlíží ve stanici Řetenice průjezdu nákladního vlaku, který vedla již nově přeznačená 122.008-6.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 24.06.1991
Místo: Březno u Chomutova

Z osobného vlaku bol v stanici Březno u Chomutova zachytený posledný vyrobený "skúter" 121.085-5,už nalakovaný do nového unifikovaného náteru, ktorý tu čakal na ďalšiu prácu v nákladnej doprave.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 06.07.1991
Místo: Obrnice

Vlak Os 7609 (Bílina - Plzeň hl.n.) vedený strojem 141.021-6 byl zvěčnen ve stanici Obrnice.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 23.07.1991
Místo: Klatovy

"Kredenc" 831.211-8 dorazil do Klatov s osobným vlakom Os 17506 z Horažďovic předměstí.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 25.07.1991
Místo: Spořice

Vo výhybni Spořice, ktorá je od r. 2007 už minulosťou, bol pri križovaní zvečnený Os 9806 z Prahy do Chomutova tvorený motorovými vozňami 810.151-1 a 830.170-7 (na postrku).