Autor: Jaroslav Cempírek

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 12.05.1982
Místo: Depo Česká Třebová

Prvá vyrobená "tyristorová žehlička" E458.1001 bola autorom zachytená v depe Česká Třebová.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 10.06.1982
Místo: Ústí nad Labem hl.n.

Stroj E469.1079 u nástupiště, odkud jezdily osobní vlaky přes Úpořiny do Bíliny.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 13.06.1982
Místo: Žatec

Ranný osobný vlak 9852 z Lužnej u Rakovníka do Chomutova, vedený znánovným "orchestrionom" M152.0344, prechádzal Žatcem. Pozornosť rušňovodiča i mladej vlakvedúcej upútalo niečo po pravej strane a tak pri trati stojaceho fotografa zrejme ani nepostrehli.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 13.06.1982
Místo: Žatec

"Serjoža" T679.1565 nechal za sebou Žatec a s "nákladem" míří do Chomutova. 

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 18.06.1982
Místo: Praha hl.n.

E458.1009 na výkonu "E1" na pražském hlavním nádraží.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 19.06.1982
Místo: Řetenice

Neďaleko Řetenic bol zachytený dlhý relačný Pn vlak, ktorý dopravovala lokomotíva E469.1030.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 25.06.1982
Místo: Kladno

"Zamračená" T478.2002 byla zdokumentována poblíž kladenského depa.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 27.06.1982
Místo: Štrba

Rušeň E669.2129 vchádza s nákladným vlakom do žst. Štrba. Rušňová čata si mohla na chvíľu vydýchnuť, do vrcholovej stanice tzv. štrbskej rampy sa úspešne "vyštverali". Nasleduje však nemenej náročné klesanie do Spišskej Novej Vsi.

Top