Autor: Jaroslav Cempírek

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 12.07.1981
Místo: Řetenice

Podobu řetenického nádraží na začiatku osemdesiatych rokov 20. storočia zachytáva snímka z 12.7.1981, na ktorej sa prakticky nová "desina" M152.0346 pripravuje na jazdu s Os 16127 do České Lípy.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 10.08.1981
Místo: Brno hl.n.

"Legendární třicítka" vyčkává na hlavním v Brně.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 11.08.1981
Místo: Blansko

"Sergej" T679.1017, jedoucí strojně, právě vjíždí do jednoho z tunelů u Blanska.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 11.08.1981
Místo: Kysak

"Šesťkolák" E669.2137 odpočíval pred skladiskom v stanici Kysak, kde pravdepodobne zastával post postrkovej lokomotívy na krátkom, ale trakčne náročnom úseku do výhybne Ličartovce. Elektrifikácia trate do Prešova bola dokončená už v roku 1978.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 13.08.1981
Místo: Blansko

Další podařený snímek lokomotivy řady T669 pochází z Blanska. Tehdy ještě neelektrifikovaná "magistrála" pamatuje každodenní provoz nákladních vlaků, především pak s šestinápravovými "mohykány".

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 13.08.1981
Místo: Blansko

Nákladní vlak z České Třebové do Brna, vedený strojem T679.1501, projíždí 13.8.1981 tunely nedaleko Blanska.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 06.12.1981
Místo: Žatec

Ve směru od Chomutova strojně jedoucí lokomotiva T679.1442 byla zvěčněna před vjazdem do žst. Žatec.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 13.12.1981
Místo: Žatec západ

Rudá T669.1028 odjíždí ze Žatce západu s manipulákem do Plzně.