Autor: Jan Toman

Autor: Jan Toman
Datum: 00.08.1999
Místo: České Budějovice

Na ranžíru v Českých Budějovicích je nachystán stroj 751.382-3 na postrku uhelného vlaku do Horního Dvořiště, v jehož čele bude burácet dvojice 751.237-9+751.239-5.

Autor: Jan Toman
Datum: 27.10.1999
Místo: České Budějovice

751.080-3 postává na ranžíru v Českých Budějovicích v říjnu 1999.

Autor: Jan Toman
Datum: 27.10.1999
Místo: Depo České Budějovice

751.153-8 v depu České Budějovice čeká na další provozní výkon.

Autor: Jan Toman
Datum: 27.10.1999
Místo: Depo České Budějovice

751.212-2 vedle 751.148 v domovském depu Č.Budějovice čekají na další výkon.

Autor: Jan Toman
Datum: 25.07.2001
Místo: Tábor

Novým lakem zářící 742.200-9 ve společnosti strojů 742.436-9 a již neprovozního "pilštyka" 735.101 v Táboře. Právě ve zdejším depu probíhalo v té době i lakování lokomotiv.

Autor: Jan Toman
Datum: 25.07.2001
Místo: Jindřichův Hradec

Tehdy ještě původní lokomotiva 705.919-9 pozoruje z nadhledu svůj vyvázaný podvozek v domovském depu v Jindřichově Hradci.

Autor: Jan Toman
Datum: 25.07.2001
Místo: Jindřichův Hradec

Neprovozní lokomotiva 705.905-8 postávala na falešných podvozcích v Jindřichově Hradci, aniž by tušila, že ji čeká rekonstrukce a mnoho dalších kilometrů ujetých po síti JHMD.

Autor: Jan Toman
Datum: 25.07.2001
Místo: Kamenice nad Lipou

Své každodenní cestující právě přivezla lokomotiva 705.907-4 do stanice Kamenice nad Lipou, kde právě křižuje s protijedoucím osobním vlakem, v jehož čele byla 705.920-7.