Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 31.05.1994
Místo: Horní Lideč

Žilinská "bobina" 140.047-2 odjíždí z Horní Lidče s osobním vlakem 3260. Tehdy jen obyčejný stroj, o kterém si málokdo myslel, že jednou bude muzejním kouskem.

Autor: Jan Novotný
Datum: 31.05.1994
Místo: Horní Lideč

Do Horní Lidče přijížděl dne 31.5.1994 s osobním vlakem ostravský "peršing" 162.042-6.

Autor: Jan Novotný
Datum: 19.06.1994
Místo: Depo Karlovy Vary

Na paprsku točny depa v Karlových Varech se slunila domácí lokomotiva 735.125-7, která byla nepřehlédnutelná díky svému pěknému modrožlutému nátěru.

Autor: Jan Novotný
Datum: 19.06.1994
Místo: Depo Karlovy Vary

Bývalý rakovnický "pilštyk" 735.126-5 byl v samém závěru své provozní kariéry vyfocen v depu Karlovy Vary dol.n..

Autor: Jan Novotný
Datum: 25.06.1994
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Před vraty depa ve Valašském Meziříčí se vyhřívala 753.156-9, zanedlouho ji čekalo přistavení k rekonstrukci na řadu 750.

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.07.1994
Místo: Břeclav

Mezi nástupišti břeclavského nádraží projížděl nákladní vlak od Kútů v čele s maloměřickou "laminátkou" 230.066-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.07.1994
Místo: Lhotka nad Bečvou

Ve Lhotce nad Bečvou byla v čele uhelného vlaku vyfocena olomoucká lokomotiva 182.012-5, která za sebou měla od vyrobení již 31 let těžké služby v nákladní dopravě.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.07.1994
Místo: Lhotka nad Bečvou

Ve Lhotce nad Bečvou je k odjezdu nachystán osobní vlak 3206 a v jeho čele je ostravský "peršing" 162.042-6.