Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.03.1994
Místo: Hranice na Moravě

Dne 9.3.1994 byla 753.156-9 nasazena na napěťové výluce v Hranicích na Moravě.

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.03.1994
Místo: Hranice na Moravě

U 3. nástupiště v Hranicích na Moravě zastavil rychlík, kdy na vlakovém "peršingu" byla z důvodů napěťové výluky přivěšena ostravská 753.156-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.03.1994
Místo: Valašské Meziříčí

Na střídání lokomotivních čet u depa ve Valašském Meziříčí vyčkával "šestikolák" 182.012-5, který na začátku roku 1994 obdržel velmi slušivý lak.

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.03.1994
Místo: Hranice na Moravě

U 3. nástupiště nádraží v Hranicích na Moravě zastavil rychlík 521, který byl vedený "rychlým peršingem" 162.050-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.03.1994
Místo: Hranice na Moravě

V Hranicích na Moravě vyčkával na odjezd s nákladním vlakem ostravský "šestikolák" 181.079-5.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.03.1994
Místo: Praha-Masarykovo n.

Zpomalený "peršing" 163.251-2 byl dne 18.3.1994 vyfocen na domovském Masarykově nádraží v Praze. Zmíněná lokomotiva darovala v listopadu roku 1993 své "rychlé" podvozky lokomotivě 363.165 a díky tomu byla přeznačena z 162.051-7 na 163.251-2 a její maximální rychlost následně byla již jen 120 km/h.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.03.1994
Místo: Praha Masarykovo n.

Jednotka 451.040-0+451.039-2 se chystá na pražském Masarykově nádraží k odjezdu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.03.1994
Místo: Praha-Běchovice

Z okna rychlíku byl v Praze-Běchovicích zachycen osobní vlak do Kolína, který měl v zadní části "pantografa" 451.069-9+451.070-7.