Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.07.1993
Místo: Valašské Meziříčí

Os 3102 zastavil u druhého nástupiště žst. Valašské Meziříčí a jeho lok. 750.097-8 má chvíli času na odpočinek před pokračováním jízdy do Kojetína. 

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.08.1993
Místo: Hradec Králové hl.n.

"Jedničková bobina" 141.029-9 odpočívala před dalším nasazením na soupravě osobního vlaku ve stanici Hradec Králové hl.n., tou dobou patřila pod místní depo.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.08.1993
Místo: Choceň

V choceňském depu odpočíval domácí "cepák" 720.084-3. V roce 1993 měl za sebou již 33 let služby, vyroben byl v pražském ČKD v roce 1960, obdržel výrobní číslo 4911 a TBZ vykonal dne 25.11.1960 na trati Kralupy nad Vltavou-Roudnice nad Labem.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.08.1993
Místo: Hradec Králové hl.n.

Na své další cestující vyčkával na hlavním nádraží v Hradci Králové "pantograf" 451.065-7+451.072-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.08.1993
Místo: Hradec Králové hl.n.

V Hradci Králové byla dne 5.8.1993 vyfocena elektrická jednotka 451.072-3+451.065-7.

Autor: Jan Novotný
Datum: 08.08.1993
Místo: Horní Lideč

V Horní Lidči, od roku 1993 si zvykající na titul pohraniční stanice, čekal na další nasazení v nákladní dopravě "šestikolák" 181.026-6.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.08.1993
Místo: Horní Lideč

V stanici Horní Lideč bol s nákladným vlakom zachytený "šesťkolák" 183.026-4. Je august 1993 a Horní Lideč je už niekoľko mesiacov pohraničnou prechodovou stanicou medzi sieťami Železníc Slovenskej republiky a Českých drah.

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.08.1993
Místo: Nymburk hl.n.

V Nymburku byl zachycen "žabotlam" 451.026-9/451.025-1, tou dobou sloužící v unifikovaném zeleno-žlutém nátěru.