Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.11.1992
Místo: Vsetín

V stanici Vsetín bol zachytený nákladný vlak s previazanými širokorozchodnými cisternovými vozňami. V jeho čele bola "dvojička" 131.056-4+055-6 z depa Spišská Nová Ves.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.11.1992
Místo: Praha-Vršovice

V domovských Vršovicích posunoval "hektor" 721.164-2, který byl později znám z nasazení na pražském ONJ, zejména na 3. či 6. posunu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 23.01.1993
Místo: Olomouc hl.n.

Na olomoucké přednádraží přijíždí s nákladním vlakem ostravský stroj 181.020-9, který byl tou dobou po vykonané dílenské opravě a v novém unifikovaném laku.

Autor: Jan Novotný
Datum: 23.01.1993
Místo: Přerov

V Přerově je k odjezdu s rychlíkem nachystán pražský stroj 150.025-5.

Autor: Jan Novotný
Datum: 23.01.1993
Místo: Prostějov místní n.

Na prostějovské místní nádraží přijel osobní vlak a v jeho čele byl brněnský "brejlovec" 753.023-1.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.01.1993
Místo: Depo Veselí nad Moravou

Na točně veselského depa byla vyfocena lokomotiva T435.0083, která byla známa nasazováním na dnes již neexistující trati mezi Mutěnicemi a Kyjovem.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.01.1993
Místo: Depo Veselí nad Moravou

Na okraji veselského depa byl odstaven domácí "malý hektor" 720.048-8.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.01.1993
Místo: Zábřeh na Moravě

Ve spolenosti "čmeláka" 771.150 byla v Zábřehu vyfocena "berta" 752.035-6.