Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.04.1992
Místo: Olomouc hl.n.

U 2. nástupiště olomouckého hlavního nádraží zastavil rychlík č. 602, vedený byl pražským "rychlým peršingem" 162.050-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.04.1992
Místo: Olomouc hl.n.

V Olomouci zastavil rychlík č. 809 a v jeho čele byl pražský stroj 162.045-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.04.1992
Místo: Brodek u Přerova

Nenáročný posun na krátké vlečce sladovny v Brodku u Přerova zajišťoval dne 17.4.1992 zánovní stroj T238.0004.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.04.1992
Místo: Vsetín

Dvojica strojov 131.054-9+131.053-1 bola zachytená pri vchode do žst. Vsetín.

Autor: Jan Novotný
Datum: 29.04.1992
Místo: Tišnov

V Tišnově odpočívala mezi výkony "žehlička" 210.025-3, toho času náležící do stavu LD Brno-Maloměřice.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.05.1992
Místo: Přerov

V Přerově čeká na odjezd rychlík 528 a v jeho čele je pražský stroj 162.048-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.05.1992
Místo: Depo Přerov

Lokomotiva 701.058-0 byla v 90. letech turnusově nasazována na topírenském posunu v depu Přerov.

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.05.1992
Místo: Olomouc hl.n.

Z olomouckého hlavního nádaží odjíždí rychlík č.809 a v jeho čele "bzučí" pražský "peršing" 162.043-4. Zmíněná lokomotiva za dva roky předá své podvozky "esu" 363.124, které tím bude zrychleno a "peršing" dostane nové označení 163.243-4, jeho maximální rychlost poté bude už jen 120 km/h.