Autor:
Jan Novotný
Datum:
09.10.1991
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Na údržbu do depa ve Valašském Meziříčí si zajela zánovní lokomotiva 730.635-0 sloužící na vojenské vlečce v Bludovicích.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.10.1991
Místo:
Praha Masarykovo n.
Na pražském Masarykově nádraží je již po zkoušce brzdy k odjezdu nachystán rychlík v čele s ústeckou 372.015-8.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.10.1991
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Rušeň 710.017-5 bol zvečnený v obvode vtedajšieho PLD Kralupy nad Vltavou.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.10.1991
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Zbrusu nová lokomotiva 162.043-4 byla vyfocena na točně depa Praha-Masarykovo n. Pod tímto označením měla před sebou jen 3 roky provozu.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.10.1991
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V zákutí kralupského depa bol zachytený rušeň 703.033-1, ktorý tu zabezpečoval posun. Neskôr vystriedal ešte niekoľko dep (napríklad Rakovník či Jihlava), než bol v r. 2005 po 26 rokoch služby vyradený.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.10.1991
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
"Rychlý peršing" 162.048-3 byl z výroby dodán do depa Praha Masarykovo n., na snímku se teprve zabydluje ve svém domácím depu.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.10.1991
Místo:
Olomouc hl.n.
Okolo svého domovského depa v Olomouci projížděl s nákladním vlakem "šestikolák" 182.121-4.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
29.10.1991
Místo:
Depo Přerov
Takřka nový stroj 162.052-2 ( LD Ostrava ) zapózoval dne 29.10.1991 v přerovském depu.