Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.10.1991
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Na údržbu do depa ve Valašském Meziříčí si zajela zánovní lokomotiva 730.635-0 sloužící na vojenské vlečce v Bludovicích.

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.10.1991
Místo: Praha Masarykovo n.

Na pražském Masarykově nádraží je již po zkoušce brzdy k odjezdu nachystán rychlík v čele s ústeckou 372.015-8.

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.10.1991
Místo: Kralupy nad Vltavou

Rušeň 710.017-5 bol zvečnený v obvode vtedajšieho PLD Kralupy nad Vltavou. 

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.10.1991
Místo: Depo Praha Masarykovo n.

Zbrusu nová lokomotiva 162.043-4 byla vyfocena na točně depa Praha-Masarykovo n. Pod tímto označením měla před sebou jen 3 roky provozu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.10.1991
Místo: Kralupy nad Vltavou

V zákutí kralupského depa bol zachytený rušeň 703.033-1, ktorý tu zabezpečoval posun. Neskôr vystriedal ešte niekoľko dep (napríklad Rakovník či Jihlava), než bol v r. 2005 po 26 rokoch služby vyradený.

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.10.1991
Místo: Depo Praha Masarykovo n.

"Rychlý peršing" 162.048-3 byl z výroby dodán do depa Praha Masarykovo n., na snímku se teprve zabydluje ve svém domácím depu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.10.1991
Místo: Olomouc hl.n.

Okolo svého domovského depa v Olomouci projížděl s nákladním vlakem "šestikolák" 182.121-4.

Autor: Jan Novotný
Datum: 29.10.1991
Místo: Depo Přerov

Takřka nový stroj 162.052-2 ( LD Ostrava ) zapózoval dne 29.10.1991 v přerovském depu.