Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.02.1991
Místo: Žilina

Olomoucká "bobina" E499.0015 a nálada zimní noci v Žilině dne 16.2.1991. Rok poté, k datu 13.1.1992, byla lokomotiva zrušena a následně sešrotována v Břeclavi.

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.02.1991
Místo: Leskovec

Strojvedoucí Jan Novotný si v zastávce Leskovec vyfotil svěřenou jednotku 460.005-2/460.006-0, nasazenou daného dne na vlaku Os 3207.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.04.1991
Místo: Vsetín

"Nulkové bobiny" tahaly nejen rychlíky a osobní vlaky, ale byly často nasazovány i do čel poštovních a spěšninových "raket", s jednou z nich byla ve Vsetíně vyfocena lokomotiva 140.039-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 04.05.1991
Místo: Brno hl.n.

Na brněnské hlavní nádraží přijela v čele osobního vlaku 753.021-5.

Autor: Jan Novotný
Datum: 04.05.1991
Místo: Brno hl.n.

"Dvaašedesátky" byly zcela běžnými hosty na brrněnském hlavním nádraží, jednou z nich byla i 830.207-7.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.05.1991
Místo: Depo České Budějovice

V depu České Budějovice odpočívala před dalším výkonem místní lokomotiva S458.0003.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.05.1991
Místo: České Budějovice

V Českých Budějovicích se do čela nákladního vlaku postavila dvojice "zamračených" 751.100-9+751.099-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 23.05.1991
Místo: Horní Lideč

Čistá "dvojička" 131.009-3+010-1 bola zachytená spolu s neznámym "šesťkolákom" r. 182 v žst. Horní Lideč.