Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.12.1990
Místo: Zábřeh na Moravě

V Zábřehu na Moravě byl vyfocen konvoj lokomotiv vedený "pilštykem" ř. 735. Za ním byly dvě opravené lokomotivy ze ŽOS Česká Třebová, jako první T435.0089, která bývala pravidelně nasazována na trati Nezamyslice-Morkovice. Na konci konvoje byla jihlavská T458.1204, jež byla pro změnu známa svým nasazením na trati do Jemnice.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.12.1990
Místo: Přerov

V Přerově byl dne 28.12.1990 zachycen třebovský "šestikolák" 181.026-6. Je tomu již rok, co je na jeho čele zamalována rudá hvězda.

Autor: Jan Novotný
Datum: 03.01.1991
Místo: Zábřeh na Moravě

Nezvyklá kombinace "berty" 752.067-9 a "hlavy panťáku" byla v Zábřehu na Moravě zaznamenána dne 3.1.1991.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.01.1991
Místo: Zábřeh na Moravě

Necelé dva měsíce po dílnách byla při posunu v Zábřehu na Moravě přistižena "berta" 752.038-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.01.1991
Místo: Valašské Meziříčí

Ešte na začiatku roka 1991 na sebe niesla "dvojička" E479.1046+1045 tabuľky s kryšpínovským označením. Na efektnom nočnom zábere sa predstavuje vo Valašském Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.01.1991
Místo: Vsetín

Do Vsetína přijíždí s vlakem R 141 lokomotiva 150.026-3, náležící do stavu LD Praha-Masarykovo.

Autor: Jan Novotný
Datum: 29.01.1991
Místo: Olomouc hl.n.

Nedaleko svého domovského depa v Olomouci posunovala "ponorka" 730.003-1.

Autor: Jan Novotný
Datum: 29.01.1991
Místo: Červenka

V Července zastavila čerstvým lakem vonící elektrická jednotka 460.077-1/460.078-9 ( LD Ústí nad Labem ). Byla po opravě v ŽOS Šumperk a tak byla směrem k Olomouci vyzkoušena během zkušební jízdy.