Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 00.03.1990
Místo: Přerov

Ve své "domovině" v Přerově čeká už nově označená lokomotiva 363.005-0. V té době patřila mezi jakési "perly" osobního turnusu LD Přerov. Většina lokomotiv ověřovací série měla své úpravy, svůj personál, ale třeba i své přednosti či nedostatky. 

Autor: Jan Novotný
Datum: 07.03.1990
Místo: Považská Teplá

Neopakovateľný záber z dnes už zaniknutej železničnej stanice Považská Teplá vznikol v marci 1990. Autor Jan Novotný na ňom zachytil "dvojičku" 131.020-0+131.019-2 v čele nákladného vlaku na smer Púchov.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.03.1990
Místo: Hulín

Na pracovním vlaku byla v Hulíně nasazena "karkulka" 726.050-3 depa Veselí nad Moravou. Tato lokomotivní řada tam už dosluhovala a jednou z posledních pracovních náplní byly právě pracovní vlaky.

Autor: Jan Novotný
Datum: 11.04.1990
Místo: Púchov

Rychlík 524 zastavil v Púchově a v jeho čele čeká na rozkaz k odjezdu pražská "krysa" 150.021-7.

Autor: Jan Novotný
Datum: 23.04.1990
Místo: Třemešná ve Slezsku

Do stanice Třemešná ve Slezsku přijíždí olomoucká "berta" 751.041-5 s osobním vlakem "z Olomouce do Olomouce".

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.05.1990
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Rušeň 710.667-7 (ex.T334.0934) z hulínské TSS bol autorom zachytený v depe vo Valašském Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.05.1990
Místo: Valašské Meziříčí

Po necelých pěti měsících v dílnách se vrací T478.2027 do domovského depa v Prešově a zdokumentována byla na vsetínském zhlaví stanice Valašské Meziříčí. Protože se jedná o rok 1990, tak už není opatřena rudými hvězdami na čelech.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.05.1990
Místo: Brňov

V železniční zastávce Brňov zastavil "Panťák" 460.005-2/460.006-0 s osobním vlakem do Hranic na Moravě. Za jednotkou je vidět mohutný dub, který stál spolu s původním dřevěným přístřeškem u nástupiště první traťové koleje. Dnes zde již tento krásný strom nenajdeme, stejně jako  dřevěný přístřešek a zděnou budovu zastávky.