Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.02.1990
Místo: Depo Prešov

T478.2028 odpočívá v domovském prešovském depu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.02.1990
Místo: Vydrník

Rušeň E669.3028 prichádza v čele nákladného vlaku od domovskej Spišskej Novej Vsi do stanice Vydrník. 

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.02.1990
Místo: Vydrník

Rušeň 183.024-9 bol zvečnený pri pobyte so svojim nákladným vlakom v stanici Vydrník.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.02.1990
Místo: Štrba

Známou stanici Štrba opouštěla s rychlíkem pražská "bobina" E499.1014, která i v roce 1990 stále nesla tabulky s původním označením.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.02.1990
Místo: Štrba

Zimní snímek za Štrby zobrazuje lokomotivu E499.0012 při odjezdu z této vrcholové stanice.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.02.1990
Místo: Štrba

Krásný snímek ze Štrby ukazuje stroj 140.097-7 v čele vlaku osobní dopravy. Lokomotiva patřila do depa Spišská Nová Ves. V roce 1994 prošla opravou rozsahu EH v ŽOS Vrútky. Jako záložní pak sloužila na různých výkonech včetně vlaků kategorie IC. 

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.02.1990
Místo: Štrba

Posledné metre stúpania na Štrbu od Spišskej Novej Vsi zostávajú zdolať "rakani" E669.3009, kým si "na konto" pripíše ďalší úspešne vykonaný postrk na Štrbskej rampe.  

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.02.1990
Místo: Štrba

Legendární stanici Štrbu opouští s nákladním vlakem žilinské "šestikolo" 182.087-7.