Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.09.1989
Místo: Prostějov hl.n.

Na prostějovském hlavním nádraží posunoval domácí stroj 735.047-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.09.1989
Místo: Chornice

"Pilštyk" T466.0115 zdraví za LD Brno 100 let trati přes Chornici, společně s kolegyní ř. T466.0 byl dne 10.9.1989 nasazen do vozby osobních vlaků.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.09.1989
Místo: Prostějov místní n.

S nákladním vlakem byla na místním nádraží v Prostějově vyfocena domácí lokomotiva T466.0115.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.09.1989
Místo: Prostějov místní n.

V domovském depu v Prostějově míst.n. odpočívá před dalšími výkony "pilštyk" T466.0116.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.09.1989
Místo: Chornice

V žst. Chornice došlo dne 10.9.1989 k netradičnímu setkání lokomotiv T466.0117 a 754.023-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.09.1989
Místo: Ostrava-Kunčice

V Ostravě-Kunčicích byla dne 18.9.1989 zachycena místní posunující záloha v podobě "žehličky" 111.004-8.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.09.1989
Místo: Lhotka nad Bečvou

Vcelku zachovalo vyzerajúci dvojdielny rušeň E479.1005+1006 bol zvečnený počas preprahu nákladných vlakov v stanici Lhotka nad Bečvou.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.10.1989
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

Do Kunčic pod Ondřejníkem přijíždí s osobním vlakem "brejlovec" 753.097-5, z této stanice si oddechne a bude brzdit na spádu do Frenštátu pod Radhoštěm.