Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 13.07.1989
Místo: Královské Poříčí

Na mohutném mostě u zastávky Královské Poříčí byla s osobním vlakem vyfocena lokomotiva S499.0237, toho času u ČSD sloužící rovných 10 let.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.07.1989
Místo: Cheb

Na chebském nádraží čekala na odjezd plzeňská lokomotiva 242.263-2, která měla za sebou osobní vlak úctyhodné délky.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.07.1989
Místo: Karlovy Vary

Pod dvoranou karlovarského horního nádraží zastavila s osobním vlakem chebská lokomotiva 242.266-5.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.07.1989
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží čeká na odjezd s rychlíkem lokomotiva 130.015-1, která náležela do stavu depa v České Třebové.

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.08.1989
Místo: Lúky pod Makytou

Ve stanici Lúky pod Makytou zastavila v čele "wapek" lokomotiva E669.2012, náležící do stavu LD Olomouc, ale často obsazována strojvedoucími z Valašského Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.09.1989
Místo: Chornice

V Chornici byl vyfocen "pilštyk" 735.046-5, který patřil pod prostějovskou strojovku, ale také pod brněnské depo.

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.09.1989
Místo: Dzbel

Ve Dzbelu byl zvěčněn dne 9.9.1989 osobní vlak, na kterém byl nasazen prostějovský "pilštyk" 735.047-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.09.1989
Místo: Chornice

K hezkému a takřka dobovému setkání došlo 9.9.1989 v žst. Chornice, kdy se s osobními vlaky potkaly stroje 735.047-3 a 433.002. Pro "pilštyka" to byl jeden z mnoha dnů pravidelného nasazení, pro parní lokomotivu již jen muzejní jízda se zvláštním vlakem na trati, kde dříve pravidelně sloužila a to zrovna před příchodem "pilštyků".