Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 03.03.1992
Místo: Olomouc hl.n.

Z Olomouce se rozjíždí rychlík č. 809 a v jeho čele je stroj 162.045-9, který je ve službách ČSD teprve necelý rok.

Autor: Jan Novotný
Datum: 03.03.1992
Místo: Přerov

Lokomotiva 162.045-9, patřící toho času do stavu depa Praha-TGM, odstoupila v Přerově z rychlíku č. 809 a chvíli si odpočine před dalším nasazením.

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.03.1992
Místo: Přerov

Chvíli odpočinku si v přerovském depu dopřával ostravský stroj 162.042-6.

Autor: Jan Novotný
Datum: 13.03.1992
Místo: Vsetín

Pražský "peršing" 162.043-4 zastavil ve Vsetíně s rychlíkem 541.

Autor: Jan Novotný
Datum: 19.03.1992
Místo: ŽOS Nymburk

Novým lakem vonící "zamračená" 751.148-8 se slunila v areálu ŽOS Nymburk a čekala na předání do provozu po opravě.

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.03.1992
Místo: Praha-Libeň

Na staničních kolejích v Praze-Libni dne 20.3.1992 probíhaly zkoušky zcela nové vlečkové lokomotivy T238.0013, následně byla předána firmě Mostárna Hustopeče u Brna.

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.03.1992
Místo: Přerov

Zánovní stroj 162.050-9, patřící pod depa LD Praha-Masarykovo n., najížděl v Přerově na soupravu rychlíku.

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.03.1992
Místo: Přerov

Pražský "peršing" 162.050-9 byl v Přerově vyfocen v čele rychlíku.

Top