Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.05.1988
Místo: Púchov

Do čela rýchlika 504 Dargov z Čiernej nad Tisou sa v Púchove postavilo "eso" 363.094-4 z depa Bratislava hlavné. Po vykonaní nevyhnutných dopravných úkonov sa vydá s dvanásťvozňovou súpravou v ústrety konečnej stanici - Bratislave hlavnej stanici.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.05.1988
Místo: Púchov

V závěsu pracovního vlaku bylo přes žst. Púchov převáženo "prasátko" T212.0011.

Autor: Jan Novotný
Datum: 24.05.1988
Místo: Púchov

Pravdepodobne pri ceste zo ŽOS Zvolen zachytil autor v Púchove netradične sfarbenú vlečkovú "rosničku" T334.0560.

Autor: Jan Novotný
Datum: 29.05.1988
Místo: Valašské Meziříčí

"Bobina" E499.0084 čeká s rychlíkem na odjezd ze stanice Valašské Meziříčí. Před staniční budovou je zřetelný pomník, na kterém byla umístěna parní lokomotiva 314.303.

Autor: Jan Novotný
Datum: 03.06.1988
Místo: Lhotka nad Bečvou

V čele vlaku Pn 51520 bola ve Lhotce nad Bečvou zachytená spišská "dvojička" E479.1050+1049.

Autor: Jan Novotný
Datum: 08.06.1988
Místo: Praha Masarykovo n.

Ústecká jednotka 460.081-3/460.082-1 byla vyfocena dne 8.6.1988 na nádraží Praha-střed. Čelní elektrický vůz měl před sebou již jen něco přes rok provozu, 10.11.1989 byl aktérem těžké železniční nehody o Nových Kopist a následně došlo k jeho zrušení a rozpálení.

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.6.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

"Buchar" T448.0751 ( TSS Hulín ) dorazil do depa ve Valašském Meziříčí na provedení opravy, na snímku je odstaven vedle místního "brejlovce" T478.3042.

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.06.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Před přistavením do opravy byl stroj T448.0751 odstaven v depu ve Valašském Meziříčí "na kopci" a to ve společnosti "mandelinky" 891.015.