Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.03.1988
Místo:
Púchov
S ucelenou soupravou cisternových vozů se v Púchově chystá k odjezdu "šestikolák" E669.2117, který patřil do stavu žilinského depa.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
21.03.1988
Místo:
Praha-Holešovice
V Praze-Holešovicích byl k odjezdu nachystán osobní vlak, který měl v čele "lochnesku" EM475.1009.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.03.1988
Místo:
Choťovice
Elektrická lokomotiva E479.0039 byla dne 25.3.1988 zvěčněna ve stanici Choťovice, zřejmě zde sloužila jako postrková pro nákladní vlaky.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.03.1988
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V Hradci Králové zastavila s osobním vlakem "hrbatá" E479.0011.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.03.1988
Místo:
Olomouc hl.n.
Pěkný portrétový snímek lokomotivy T444.1001 byl pořízen na olomouckém hlavním nádraží. Lokomotiva má na kabině již i nové označení 726.001-1.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.03.1988
Místo:
Olomouc hlavní n.
Olomoucký rušeň T334.0027 bol zvečnený na miestnom hlavním nádraží na konci marca 1988.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
31.03.1988
Místo:
Púchov
V obvode malej strojovej stanice v Púchove bola zvečnená zánovná bratislavská lokomotíva 363.096-9. Elektrifikácia trate z Bratislavy do Púchova bola slávnostne ukončená len v závere januára 1988, a tak bolo zachádzanie bratislavských "es" do púchovského depe v tom čase ešte novinkou. Naopak, bratislavské "trojky" a "štvorky", ktoré boli v posledných pätnástich rokoch v Púchove pravidlenými návštevníkmi, sem zakrátko prestali jazdiť úplne.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
31.03.1988
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Na údržbu do depa ve Valašském Meziříčí dorazil "buchar" T448.0753 z TSS Hulín. Vyroben byl původně jako T448P-125I, ovšem v rámci dané série lokomotiv nebyl odebrán polským zákazníkem, takže dolšo k odprodeji TSS. Od pořízení této fotografie lokomotivu čekalo už jen 5 měsíců provozního života.