Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.12.1987
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Českotřebovský "skokan" T334.0077 bol autorom zvečnený v depe Valašské Meziříčí v prestávke pri ceste zo ŽOS Zvolen do domovského depa.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.12.1987
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Lokomotiva T444.1026 byla dodána dne 30.5.1965 do depa Brno-Maloměřice, ovšem hned k 4.6.1965 je přesunuta do Veselí Nad Moravou. Zde sloužila do 28.5.1976 ( kupříkladu byla nasazena i na vozbu osobních vlaků mezi Bzencem a Moravským Pískem ) , kdy je přesunuta do Břeclavi. Po 22 letech služby u ČSD byla k 22.6.1987 zrušena, datum rozložení je 20.11.1987, ovšem ještě dne 28.12.1987 vznikl tento snímek, kde je její vrak zachycen na "kopci" v depu ve Valašském Meziříčí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.01.1988
Místo:
Považská Bystrica
V žst. Povážská Bystrica byla dne 13.1.1988 zvěčněna žilinská lokomotiva 726.030-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.01.1988
Místo:
Lúky pod Makytou
T478.2075 ( LD Nymburk ) byla vyfocena ve stanici Lúky pod Makytou, zřejmě při cestě do dílen.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.01.1988
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V obvode depa vo Valašském Meziříčí, v ktorom sa v prebiehu najmä 80.tych rokov mihlo niekoľko desiatok "drážnych" aj vlečkových "rosničiek" radu T334.0/710, bol autorom zachytený stroj T334.0864 nesúci aj nové označenie 710.661-0. Rušeň patril TSS Hulín.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.02.1988
Místo:
Olomouc hl.n.
V závěsu rychlíku 628 se dne 19.2.1988 vezl třebovský "peršing" E499.3030, zachycen byl ve stanici Olomouc hl.n. .
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.02.1988
Místo:
Valašské Meziříčí
Z Valašského Meziříčí odjížděl vlak Ex 141 a v jeho čele byla spolehlivá lokomotiva E499.1029, která náležela do stavu depa Praha-střed.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
01.03.1988
Místo:
Lhotka nad Bečvou
Prevádzkovou patinou pokrytá "dvojička" E479.1038+1037 čakala na ďalšiu službu v žst. Lhotka nad Bečvou.