Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.08.1987
Místo: Plzeň hl.n.

Nasazení "plecháče" ř. S499.02 do čela nákladního vlaku nebylo nic netradičního, dokonce to někdy bylo i v rámci turnusu. Lokomotiva S499.0247 byla při službě v nákladní dopravě zachycena na plzeňském Gottwaldově nádraží.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.08.1987
Místo: Vsetín

Košický stroj E669.3021 sa v auguste 1987 zatúlal až do Vsetína, kde ho zachytil pán Jan Novotný. Snímok tiež dokumentuje, že v tom čase bola ešte stanica Vsetín vybavená mechanickými odchodovými návestidlami.

Autor: Jan Novotný
Datum: 25.08.1987
Místo: Lúky pod Makytou

V stanici Lúky pod Makytou bol zachytený nákladný vlak v čele s rušňom E669.3027. Ako dobre vidieť, v súprave vlaku boli zaradené aj osobné vozne.

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.08.1987
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Vlečková "rosnička" T334.0959 bola zachytená v remíze depa Valašské Meziříčí, kde bola pravdepodobne opravovaná.

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.08.1987
Místo: Lhotka nad Bečvou

"Dvojča" E479.1015+1016 bolo zdokumentované pri odstupovaní z čela nákladného vlaku v stanici Lhotka nad Bečvou.

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.08.1987
Místo: Lhotka nad Bečvou

"Dvojička" E479.1016+1015 vyčkávala v Lhotce nad Bečvou na ďalší výkon.

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.08.1987
Místo: Lhotka nad Bečvou

Slovenská "dvojička" E479.1017+E479.1018 čaká na ďalšiu prácu v stanici Lhotka nad Bečvou. Práve tu sa aj v tej dobe prepriahali nákladné vlaky, aby slovenské rušne r.131 (E479.1) nezachádzali do hlbokého vnútrozemia Moravy a súčasne sa tranzitnými vlakmi príliš nezapĺňala stanica vo Valašskom Měziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.08.1987
Místo: Lhotka nad Bečvou

Rušeň E479.1018+1017 čaká spolu s v pozadí stojacimi "šesťkolákmi" na svoj ďalší vlak v "preprahovej" žst. Lhotka nad Bečvou.