Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.01.2004
Místo: Bělotín

Za mrazivého počasí byl u Bělotína zvěčněn nákladní vlak, který vedlo ostravské "šestikolo" 182.026-5.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.03.2004
Místo: Dlouhá Třebová

U Dlouhé Třebové projížděl osobní vlak č. 5017, který byl veden třebovským strojem 130.019-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 19.05.2004
Místo: Čeladná

Fotogenickým úsekem trati Kunčice p.O.-Čeladná ( u bývalé hlásky Nyklovice ) projížděl s pracovním vlakem stroj 740.503-8, který byl tou dobou nejstarší existující lokomotivou své řady.

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.05.2004
Místo: Žilina

V stanici Žilina zachytená "rakaňa" 183.009-0 s nákladným vlakom. Vedľa postávala ďalšia unifikovaná 183.021-5.

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.06.2004
Místo: Dlouhá Třebová

Stroj 363.005-0 působící již výhradně jako třebovská dispečerka. Na snímku projíždí s nákladním vlakem u Dlouhé Třebové. V roce 2004 patřila již pod DKV Brno.

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.07.2004
Místo: Ústí nad Labem-Střekov

Nedaleko známého Masarykova zdymadla na Střekově byla při vedení rychlíku 813 vyfocena lokomotiva 163.009-4, která v roce 2004 pomyslně slavila 20 let služby od výroby.

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.07.2004
Místo: Ústí nad Labem-Střekov

Se směsným průběžným nákladním vlakem projížděla poblíž stanice Ústí nad Labem-Střekov lokomotiva 122.013-6, náležící do stavu nedalekého depa v Ústí nad Labem.

Autor: Jan Novotný
Datum: 04.08.2004
Místo: Leopoldov

V Leopoldově pózoval místní stroj 210.068-3, toho času nedlouho po obdržení vkusného nátěru.