Autor:
Jan Novotný
Datum:
30.01.2004
Místo:
Bělotín
Za mrazivého počasí byl u Bělotína zvěčněn nákladní vlak, který vedlo ostravské "šestikolo" 182.026-5.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.03.2004
Místo:
Dlouhá Třebová
U Dlouhé Třebové projížděl osobní vlak č. 5017, který byl veden třebovským strojem 130.019-3.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.05.2004
Místo:
Čeladná
Fotogenickým úsekem trati Kunčice p.O.-Čeladná ( u bývalé hlásky Nyklovice ) projížděl s pracovním vlakem stroj 740.503-8, který byl tou dobou nejstarší existující lokomotivou své řady.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.05.2004
Místo:
Žilina
V stanici Žilina zachytená "rakaňa" 183.009-0 s nákladným vlakom. Vedľa postávala ďalšia unifikovaná 183.021-5.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
09.06.2004
Místo:
Dlouhá Třebová
Stroj 363.005-0 působící již výhradně jako třebovská dispečerka. Na snímku projíždí s nákladním vlakem u Dlouhé Třebové. V roce 2004 patřila již pod DKV Brno.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.07.2004
Místo:
Ústí nad Labem-Střekov
Nedaleko známého Masarykova zdymadla na Střekově byla při vedení rychlíku 813 vyfocena lokomotiva 163.009-4, která v roce 2004 pomyslně slavila 20 let služby od výroby.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.07.2004
Místo:
Ústí nad Labem-Střekov
Se směsným průběžným nákladním vlakem projížděla poblíž stanice Ústí nad Labem-Střekov lokomotiva 122.013-6, náležící do stavu nedalekého depa v Ústí nad Labem.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
04.08.2004
Místo:
Leopoldov
V Leopoldově pózoval místní stroj 210.068-3, toho času nedlouho po obdržení vkusného nátěru.