Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.05.2000
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V depu ve Valašském Meziříčí odpočívá místní "lego" 704.011-6, které bylo známé kupříkladu obsluhou vlečky skláren, odbočující z trati do Rožnova pod Radhoštěm.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.06.2000
Místo:
Hranice na Moravě
V Hranicích na Moravě bylo s nákladním vlakem zachyceno "šestikolo" 182.058-8, toho času náležící do stavu DKV Ostrava.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.06.2000
Místo:
Osek nad Bečvou
Poblíž obce Osek nad Bečvou ( toho času ještě bez železniční zastávky ) projížděl nákladní vlak vedený lokomotivou 182.085-1, která v té době patřila do stavu ostravského depa.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
09.07.2000
Místo:
Prosenice
Prosenicemi projížděl uhelný vlak, který měl v čele lokomotivu 182.121-4.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.07.2000
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V Kralupech nad Vltavou zapózoval ústecký stroj 122.001-1, který byl necelý rok po obnově laku a stále mu to slušelo.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.07.2000
Místo:
Kolín
Třebovský "šestikolák" 181.014-2 vyčkává v Kolíně na další nasazení v nákladní dopravě.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.07.2000
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Stanicí Kralupy nad Vltavou projížděl mezinárodní vlak EC 173 a v jeho čele byl "bastard" 372.005-9, který si pod tímto označením již mnoho nenajezdil, čekalo ho přistavení do dílen a rekonstrukce na řadu 371.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.07.2000
Místo:
Luleč
Rychlík č. 902 byl dne 14.7.2000 veden brněnským "esem" 363.116-5, na snímku je zvěčněn v Lulči.