Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.05.1998
Místo: Praha hl.n.

"Bastard" 371.015-9 je nachystán k přestavení na pražském hlavním nádraží s mezinárodním vlakem EC, který následně poveze až do německých Drážďan.

Autor: Jan Novotný
Datum: 02.07.1998
Místo: Otrokovice

Ostravský "šestikolák" 182.157-8 přijel do Otrokovic se "směskou" na roztřízení.

Autor: Jan Novotný
Datum: 02.07.1998
Místo: Tlumačov

Na předávácím kolejišti v žst. Tlumačov posunovala lokomotiva T448.0877 ( 740.877-6 ) patřící místní firmě Metalšrotu. Byla v atypickém laku a nesla na sobě stále původní tabulky.

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.08.1998
Místo: Nezbudská Lúčka-Strečno

Malebnou krajinou u Strečna projížděl rušňový vlak, který byl veden žilinskou "rakaňou" 182.087-7.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.08.1998
Místo: Kysak

Rušeň 183.007-4 čakal na ďalšiu prácu v Kysaku.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.08.1998
Místo: Depo Spišská Nová Ves

"Bobina" 140.079-5 odpočívala mezi výkony v domovském depu ve Spišské Nové Vsi.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.08.1998
Místo: Depo Poprad

Udržovaný stroj 731.051-9 byl vyfocen v Popradu, ve svém domovkém depu a to 6 let po vyrobení v ČKD Praha.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.08.1998
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Rušeň 710.003-5 bol autorom zvečnený v depe Spišská Nová Ves.