Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.10.1997
Místo:
Rimavská Sobota
V Rimavské Sobotě posunovala dne 19.10.1997 "ťapka" 721.118-8.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.10.1997
Místo:
Tisovec
V Tisovci byla dne 19.10.1997 vyfocena lokomotiva 721.021-4, která zajišťovala místní staniční zálohu a vozbu manipulačních vlaků.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.10.1997
Místo:
Tisovec
Depo Tisovec bolo v koncom 90. rokov minulého storočia zaplnené odstavenými "pilštykmi" a "singrovkami" v rôznom štádiu rozkladu. Odstavený tu bol aj rušeň 735.182-8.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
21.01.1998
Místo:
Otrokovice
Do Otrokovic si pro zátěž přijela vlečková lokomotiva 740.776-0 z areálu Tomy.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.02.1998
Místo:
Holešov
Osobní vlak 3109 byl vyfocen 3.2.1998 v Holešově a v jeho čele byla již značně omšelá 750.156-2, kterou nedlouho poté čekalo lakování v krnovském Olpasu.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.03.1998
Místo:
Šumperk
V šumperské stanici postával osobní vlak v jehož čele byla "berta" 751.041-5, která byla opatřena atypickým nátěrem, jenž měla většina místních 751.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
23.04.1998
Místo:
Hulín
Lokomotiva 742.046-6 přijíždí do Hulína s "bumlákem" z Valašského Meziříčí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.04.1998
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Z krnovské lakovny Olpas Moravia se vrátila v novém "kabátě" 750.156-2 do svého domovského depa ve Valašském Meziříčí. Vynikala svým rozdílným nátěrem, kdy část lokomotivy byla v netradiční krémové barvě.