Autor:
Jan Novotný
Datum:
04.12.1996
Místo:
Brno hl.n.
Pod siluetou Petrova na brněnském hlavním nádraží posunuje "špageta" 731.039-4 se soupravou osobního vlaku.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
04.12.1996
Místo:
Vyškov na Moravě
V žst. Vyškov na Moravě byla na staničním posunu nasazena lokomotiva 731.005-5, měla na starosti obsluhu místních vleček, ale i přilehlých stanic.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.12.1996
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V depu Valašské Meziříčí se slunila v prosinci roku 1996 "nulka" 750.218-0, která byla čerstvě po dílenské opravě a v novém laku.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.12.1996
Místo:
Frýdlant nad Ostravicí
750.218-0 přijíždí pod známou siluetou Lysé Hory do stanice Frýdlant nad Ostravicí. Veze vlak Os 3135 z Frenštátu pod Radhoštěm s tehdy zcela běžnými patrovými vozy.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.01.1997
Místo:
Veřovice
Valašská "nulka" 750.218-0 čeká v zasněžených Veřovicích na odjezd s osobním vlakem 3135 do Ostravy.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.01.1997
Místo:
Depo Břeclav
V závěru své provozní kariéry byl u točny břeclavského depa zvěčněn stroj 721.202-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.02.1997
Místo:
Brno dolní n.
Za slunečného únorového dne projížděl stanicí Brno-dolní nákladní vlak vedený lokomotivou 230.084-6.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.02.1997
Místo:
Přerov
V Přerově odpočívá mezi výkony zánovní "peršing" 163.073-0, který měl za sebou teprve necelé 2 roky v provozu.