Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.02.1995
Místo: Česká Třebová

Se soupravou "rajek" zastavila v domovské České Třebové lokomotiva 181.049-8. Po vystřídání strojvedoucích a obdržení rozkazu mohl vlak dále pokračovat směrem do Čech.

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.02.1995
Místo: Ústí nad Orlicí

S nákladním vlakem dorazil do Ústí nad Orlicí  ještě plně provozní třebovský "šestikolák" 181.005-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.03.1995
Místo: Brandýs nad Orlicí

Mezi Brandýsem nad Orlicí a Chocní byla v čele osobního vlaku zvěčněna třebovská lokomotiva 163.025-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.04.1995
Místo: Depo Valašské Meziříčí

750.218-0 se v dubnu 1995 v depu ve Valašském Meziříčí teprve zabydlovala po redislokaci ze Zdic.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.04.1995
Místo: Holešov

Do Holešova přijíždí osobní vlak 3104 ( Ostrava hl.n.-Kojetín ) a v jeho čele je valašská "nulka" 750.218-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 29.04.1995
Místo: Vsetín

V areálu strojové stanice Vsetín odpočíval valašský "buchar" 720.134-6. Na místních výkonech nahrazoval mladší stroje řad 725, 726, do doby než byl sám nahrazen řadou 742.

Autor: Jan Novotný
Datum: 03.05.1995
Místo: Brno hl.n.

Brněnské hlavní nádraží opouští osobní vlak do Jihlavy a v jeho čele byla jihlavská "berta" 749.243-2, lesknoucí se novým lakem, který dělal čest jejímu domovskému depu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 03.05.1995
Místo: Brno dolní n.

Na brněnském dolním nádraží posunovala s nákladními vozy zánovní lokomotiva 714.003-1, která vznikla rekonstrukcí z "pilštyka" 735.219-8.