Autor:
Jan Novotný
Datum:
21.02.1995
Místo:
Česká Třebová
Se soupravou "rajek" zastavila v domovské České Třebové lokomotiva 181.049-8. Po vystřídání strojvedoucích a obdržení rozkazu mohl vlak dále pokračovat směrem do Čech.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
21.02.1995
Místo:
Ústí nad Orlicí
S nákladním vlakem dorazil do Ústí nad Orlicí ještě plně provozní třebovský "šestikolák" 181.005-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.03.1995
Místo:
Brandýs nad Orlicí
Mezi Brandýsem nad Orlicí a Chocní byla v čele osobního vlaku zvěčněna třebovská lokomotiva 163.025-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.04.1995
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
750.218-0 se v dubnu 1995 v depu ve Valašském Meziříčí teprve zabydlovala po redislokaci ze Zdic.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.04.1995
Místo:
Holešov
Do Holešova přijíždí osobní vlak 3104 ( Ostrava hl.n.-Kojetín ) a v jeho čele je valašská "nulka" 750.218-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
29.04.1995
Místo:
Vsetín
V areálu strojové stanice Vsetín odpočíval valašský "buchar" 720.134-6. Na místních výkonech nahrazoval mladší stroje řad 725, 726, do doby než byl sám nahrazen řadou 742.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.05.1995
Místo:
Brno hl.n.
Brněnské hlavní nádraží opouští osobní vlak do Jihlavy a v jeho čele byla jihlavská "berta" 749.243-2, lesknoucí se novým lakem, který dělal čest jejímu domovskému depu.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.05.1995
Místo:
Brno dolní n.
Na brněnském dolním nádraží posunovala s nákladními vozy zánovní lokomotiva 714.003-1, která vznikla rekonstrukcí z "pilštyka" 735.219-8.