Autor: Jan Křížek

Autor: Jan Křížek
Datum: 19.12.1995
Místo: Praha hl.n.

Pražské hlavní nádraží, "pražské eso" 363.060-1 a něměcké vozy vlaku IC 264. Tak to byl 19. prosinec 1995.

Autor: Jan Křížek
Datum: 28.12.1996
Místo: Depo Havlíčkův Brod

Stroj 749.214-3, přezdívaný díky nátěru jako "pyžamo", stál ve služebně v Havlíčkovo Brodě ve společnosti 742.158-7.

Autor: Jan Křížek
Datum: 25.02.1997
Místo: České Budějovice

Pražské eso 363.118-1 v Českých Budějovicích.

Autor: Jan Křížek
Datum: 17.05.1997
Místo: Veselí nad Lužnicí

Na přípřež stroji 363.117-3 právě nastoupilo eso 363.129-8. Veselí nad Lužnicí, 17. květen 1997.

Autor: Jan Křížek
Datum: 17.05.1997
Místo: Tábor

V čele osobního vlaku relace Tábor - Nymburk stojí dne 17. 5. 1997 ve výchozí stanici stroj 363.114-0.

Autor: Jan Křížek
Datum: 00.08.1997
Místo: Holice

751.372-4 s manipulačním vlakem ve stanici Holice.

Autor: Jan Křížek
Datum: 15.11.1997
Místo: Heřmanův Městec

Stroje 751.374-0 + 751.354-2 s vlakem Mn 81325 zastavily ve stanici Heřmanův Městec.

Autor: Jan Křížek
Datum: 01.05.1998
Místo: Holice

Do cíle cesty lokomotiv 730.630-1 a 730.626-9 (na postrku) zbývá ještě 8 kilometrů. Ještě předtím ale musí vyčkat v Holicích na protijedoucí vlak 25313. Teprve poté se mohou vydat do Borohrádku, kde v té době měly obě svůj domov.