Autor: Jan Bořík

Autor: Jan Bořík
Datum: 27.09.2000
Místo: Depo Plzeň

Stroj 750.234-7 byl v "dobré společnosti" zvěčněn v plzeňském depu. Za ním stála 754.027-1 a vedle pak známá 753.265-0.

Autor: Jan Bořík
Datum: 27.09.2000
Místo: Plzeň hl.n.

Odpolední „dobíračka” Pn 67803 opouští dne 27. září 2000 plzeňský uzel a vydává se v čele s notně zanedbanou lokomotivou 242.235-0 na svoji cestu směr České Budějovice.

Autor: Jan Bořík
Datum: 27.09.2000
Místo: Depo Plzeň

Odstavený "hektor" 721.147-7 byl autorem zachycený v plzeňském depu.

Autor: Jan Bořík
Datum: 27.09.2000
Místo: Depo Plzeň

Stroje 771.111-2 a 771.081-7 vyčkávají v depu Plzeň na další práci.

Autor: Jan Bořík
Datum: 29.09.2000
Místo: Lichkov

Na dolnolipském zhlaví stanice Lichkov posunují se soupravou vlaku Rn 44263 letohradské stroje 753.127-0 + 753.229-4. Dnes je zde nad kolejemi měděná pavučina a mechanická návěstidla jsou nenávratně pryč.

Autor: Jan Bořík
Datum: 29.09.2000
Místo: Letohrad

V roce 2000 byl stroj 753.186-6 již jen reznoucím vrakem na zadní koleji depa Letohrad.

Autor: Jan Bořík
Datum: 30.09.2000
Místo: Depo Krnov

Kdysi velmi pěkná 753.389-6 už jen chátrá na falešných podvozcích společně se strojem 753.178-3. Oba stroje kupodivu mají ještě tabulky s čísly. Snímek pochází z depa Krnov.

Autor: Jan Bořík
Datum: 30.09.2000
Místo: Depo Olomouc

Šestikolák 182.014-1 už jen smutně vzpomíná v obvodu olomouckého depa na léta služby pro ČSD a ČD na tratích bývalého I.hlavního tahu.