Autor: Jan Bořík

Autor: Jan Bořík
Datum: 20.07.1999
Místo: Depo Vrútky

"Skúter" 121.065-7 postával odstavený v prostorách rušňového depa ve Vrútkách.

Autor: Jan Bořík
Datum: 25.07.1999
Místo: Žilina

25. 7. 1999 zcela normální obrázek - žilinský stroj 140.067-0 postává v pauze mezi výkony v místní stanici.

Autor: Jan Bořík
Datum: 25.07.1999
Místo: Banská Bystrica

Lokomotiva 750.198-4 ve stanici Banská Bystrica.

Autor: Jan Bořík
Datum: 25.07.1999
Místo: Vrútky

"Dvojička" 131.067-1 + 131.068-9 s nákladním vlakem ve Vrútkách. Klasický obrázek z této stanice. O zhruba patnáct let později bude vzhledem k přepínání systému na 25 kV vše jinak.

Autor: Jan Bořík
Datum: 25.07.1999
Místo: Uľanka

Je půl šesté ráno dne 25. července 1999 a do stanice Uľanka právě přijel manipulační vlak se strojem 721.117-0

Autor: Jan Bořík
Datum: 05.09.1999
Místo: Plzeň-Jižní Předměstí

Letmo zařazené stroje 753.265-8+753.029-8 čekají s uhelným vlakem na křižování v žst. Plzeň-Jižní Předměstí.

Autor: Jan Bořík
Datum: 12.09.1999
Místo: Žatec

Dříve běžný obrázek ze stanice Žatec. Na snímku právě vjíždí "uhelka" 121.025-1 do stanice Žatec od odbočky Velichov. To napovídá že vlak vyrazil na svojí cestu z Března u Chomutova a pokračovat bude směrem na Postoloprty.

Autor: Jan Bořík
Datum: 25.09.1999
Místo: Depo Plzeň

Torzo stroje 242.257-4 po nehodě v ŽST Nepomuk. Lokomotiva jako vlaková na vlaku Os 8012 najela na odstavené plošinové vozy v rychlosti 88km/h. Rám byl použit na opravu "plecháče" 242.212-9 po těžké nehodě 23.12.2000 v Plešnicích.