Autor: Jan Bořík

Autor: Jan Bořík
Datum: 10.01.1999
Místo: Depo Plzeň

Plzeňský "hektor" 721.222-8 ve společnosti "tranzistora" 742.036-7 v plzeňském depu.

Autor: Jan Bořík
Datum: 10.01.1999
Místo: Depo Plzeň

Plzeňské stroje 742.016-9 a 742.384-1 v čerstvých nátěrech stojí odstaveny v DKV Plzeň.

Autor: Jan Bořík
Datum: 01.02.1999
Místo: Plzeň-Jižní Předměstí

Píše se 1. února 1999 a jeden ze zbrusu nových ešusů ř. 471 právě opustil brány výrobního závodu. Ve stanici Plzeň-Jižní Předměstí se na jeho přepravu připravuje stroj 363.062-1 ještě v původním omšelém nátěru. 

Autor: Jan Bořík
Datum: 13.02.1999
Místo: Cheb

V pravém zimním počasí dne 13. února 1999 vyčkává ve stanici Cheb stroj 242.208-7. Na snímku vidíme mimo jiné i tehdy čerstvě vyráběné Octavie Combi. Tato lokomotiva sloužila v Chebu především v nákladní dopravě.

Autor: Jan Bořík
Datum: 13.02.1999
Místo: Cheb

Stroj 242.237-6 stál odstaven v Chebu, zatímco jiný stroj této řady vyjížděl z této koleje na svůj výkon. Psalo se 13. února 1999.

Autor: Jan Bořík
Datum: 13.02.1999
Místo: Plzeň-Jižní Předměstí

Zasněženou stanicí Plzeň-Jižní Předměstí projíždí 13. února 1999 vyrovnávkový vlak směrem do pánve ( Nové Sedlo ). V čele vidíme elegantní "laminátku" 240.025-7.  

Autor: Jan Bořík
Datum: 16.02.1999
Místo: Bílina

Stroj 121.025-1 čeká na další práci ve stanici Bílina.

Autor: Jan Bořík
Datum: 16.02.1999
Místo: Chomutov

V únoru roku 1999 zachytil autor ve stanici Chomutov s osobním vlakem uhelku 121.030-1. Jak je vidět ze snímku, tehdy měla lokomotiva dobrou péči svých strojvedoucích, kteří se o ni starali. Jezdili s ní včetně nákladních vlaků i v soobní dopravě a tak jsme ji mohli vídat běžně s osobními a spěšnými vlaky nejen v okolí Chomutova a Ústí nad Labem.

Top