Autor: Jan Bořík

Autor: Jan Bořík
Datum: 29.12.1997
Místo: Liberec ÚTD

Skříň po nehodě zrušené 753.307-8, naložená na plošinovém voze na ÚTD v Liberci.

Autor: Jan Bořík
Datum: 29.12.1997
Místo: Liberec ÚTD

Dlouhodobě odstavené neprovozní stroje 753.206-2, 753.309 a třetí neznámého čísla chátrají v prostorách sterého depa ÚTD v Liberci. "Dvěstěšestka" byla později ještě přeznačena na 753.295-5.

Autor: Jan Bořík
Datum: 02.02.1998
Místo: Depo Plzeň

Lokomotiva 242.258-2 vyčkává v prostorách depa Plzeň na své další nasazení.

Autor: Jan Bořík
Datum: 02.02.1998
Místo: Plzeň hl.n.

V čele vyrovnávkového vlaku stojí v mrazivý, ale hezký únorový den roku 1998 na sudých kolejích plzeňské stanice "domácí" 242.259-0.

Autor: Jan Bořík
Datum: 02.02.1998
Místo: Plzeň hl.n.

Plzeňský "plecháč" 242.216-0 stojí na "šestém západě" stanice Plzeň hl.n. v čele osobního vlaku do Klatov.

Autor: Jan Bořík
Datum: 02.02.1998
Místo: Depo Plzeň

Již definitivně odstavený stroj 771.113-8 čeká ve společnosti stejně postižených lokomotiv řad 753 a 781 v plzeňském depu na svůj další osud.

Autor: Jan Bořík
Datum: 02.02.1998
Místo: Depo Plzeň

Vyřazený "hektor" 720.129-6 byl zdokumentován v plzeňském depu, kde čekal na svojí likvidaci.

Autor: Jan Bořík
Datum: 00.03.1998
Místo: Plzeň hl.n.

S osobním vlakem do Českých Budějovic stála u čtvrtého nástupiště plzeňské stanice tehdy budějovická lokomotiva 242.253-3.