Autor: Jan Bořík

Autor: Jan Bořík
Datum: 17.11.2002
Místo: Depo Louny

Na podzim roku 2002 zbývalo po bohatém provozu "brejlovců" v depu Louny již jen pár neprovozních vraků. Jedním z nich byla někdejší perfektně udržovaná 753.390-4.

Autor: Jan Bořík
Datum: 17.11.2002
Místo: Depo Chomutov

Už odstavená lokomotiva 751.091-0 zvěčněná v tehdejším depu v Chomutově. Tam čekala na svůj převoz k likvidaci.

Autor: Jan Bořík
Datum: 31.1.2003
Místo: Vojkovice nad Ohří

Chomutovské stroje 751.184-3 + 751.229-6 vedou uhelný vlak traťovým úsekem Vojkovice - Stráž nad Ohří, na postrku se vezla lokomotiva 750.326.

Autor: Jan Bořík
Datum: 31.01.2003
Místo: Stráž nad Ohří

U Stráže nad Ohří byl zdokumentován nákladní vlak, který převážel právě vyrobené velmi úspěšné Škody Octavie "jedničkové verze". O postrk se tehdy postarala "elektrická zamračená" 749.170-7.

Autor: Jan Bořík
Datum: 31.01.2003
Místo: Vojkovice nad Ohří

Postrky nákladním vlakům na podkrušnohorské magistrále prováděly nejen sergeje řady 781. Po jejich ústupu nastoupily lokomotivy řady 753 a později i 750. Jedna z nich, lokomotiva 750.326-1 pomáhá  mezi stanicí Vojkovice nad Ohří a Stráž nad Ohří jednomu z mnoha uhelných vlaků. V čele byly lokomotivy 751.184-3 + 751.229-6.

Autor: Jan Bořík
Datum: 31.01.2003
Místo: Stráž nad Ohří

Nedaleko Stráže nad Ohří bylo zdokuentováno dvojče zamračených 751.209-8 + 751.210-6 s uhelným vlakem. V roce 2003 ještě zcela běžný obrázek s vůni spálené nafty a oleje. Elektrický provoz v úseku Karlovy Vary - Vojkovice nad Ohří byl zahájen 11. 12. 2005. Elektrický provoz v celém úseku Karlovy Vary - Kadaň byl slavnostně zahájen 26. 5. 2006.

Autor: Jan Bořík
Datum: 31.01.2003
Místo: Stráž nad Ohří

Tandem zamračených 751.229-6 + 751.184-3 v čele nákladního vlaku burácí po podkrušnohorské magistrále. Autor je zdokumentoval nedaleko stanice Stráž nad Ohří.

Autor: Jan Bořík
Datum: 31.01.2003
Místo: Stráž nad Ohří

Zamračená 749.140-0 s rychlíkem u Stráže nad Ohří.