Autor: Jan Bořík

Autor: Jan Bořík
Datum: 30.09.2000
Místo: Havlíčkův Brod

Z provozu vyřazený a odstavený stroj 753.125-4. Jeho domovem byl Havlíčkův Brod a právě tam ve společnosti dalších vraků byl autorem zastižen.

Autor: Jan Bořík
Datum: 30.09.2000
Místo: Depo Krnov

Odstavený "brejlovec" 750.387-3 v prostoru krnovského depa.

Autor: Jan Bořík
Datum: 30.09.2000
Místo: Depo Krnov

Z někdejší početné flotily krnovských trojek zůstávaly v září 2000 v depu již jen čtyři neprovozní zástupci. Jedním z nich byl stroj 753.286-4.

Autor: Jan Bořík
Datum: 30.09.2000
Místo: Depo Krnov

Už nepotřebná a spolu se starými „dunihlavy” nadobro odstavená lokomotiva 753.194-0 chátrá v domovském depu Krnov.

Autor: Jan Bořík
Datum: 00.11.2000
Místo: Plzeň zastávka

Plzeňský „plecháč” 242.231 s osobním vlakem směr Klatovy před Plzní Zastávkou. Minulostí je nejen atypický nátěr této lokomotivy, ale i vzrostlé stromy u kolejí v těchto místech a zatím ještě nesnesená vlečková kolej v areálu vpravo...

Autor: Jan Bořík
Datum: 24.12.2000
Místo: Plzeň-Jižní Předměstí

„Čmelák” 770.006-5 stahuje ložené „wapky” do areálu plzeňské škodovky. Je štědrý den roku 2000.

Autor: Jan Bořík
Datum: 11.01.2001
Místo: Plzeň-Jižní Předměstí

V pravém zimním počasí projíždí stanicí Plzeň-Jižní Předměstí plzeňské 750.329-5 + 754.006-5 v čele EC 166 „Albert Einstein” z Prahy do švýcarského Zürichu. Do ukončení provozu tohoto vlaku zbývalo tou dobou téměř přesně půl roku.

Autor: Jan Bořík
Datum: 21.01.2001
Místo: Plzeň-Doubravka

Perfektně udržované eso 363.061-3 se v pravý zimní den 21. ledna 2001 blíží k Plzni s osobním vlakem z Prahy.