Autor: Jakub Sigmund

Autor: Jakub Sigmund
Datum: 07.09.2006
Místo: Vysoké Žibřidovice

Motorový vůz 810.055-4, Os 91870, Vysoké Žibřidovice. Smíšené vlaky jsou dnes již také minulostí.

Autor: Jakub Sigmund
Datum: 15.09.2006
Místo: Bohuňovice

843.028-2 v čele Os 3625 u malebné vesničky Bohuňovice.

Autor: Jakub Sigmund
Datum: 16.09.2006
Místo: Mosty u Jablunkova

Strojvedoucímu lokomotivy 131.011-9 se po průjezdu tunelu za žst. Mosty u Jablunkova naskytl pohled na údolí ukryté příkrovem rozplývající se mlhy.

Autor: Jakub Sigmund
Datum: 20.09.2006
Místo: Bartoňov

V roce 2006 nic, snad až na omezování provozu MV řad 831, nenasvědčovalo změnám, jenž ovlivnily provoz na trati ze Šumperka do Jeseníku (Krnova) o několik let později. Stejně jako dnes, jsou však v případě nedostatečného počtu provozních MV ř. 843 vystavovány náhradní soupravy vedené klasickou lokomotivou. Jedna z nich, vedená strojem 749.246-5, je se Sp 1930 zachycena v rozplývajícím se oparu probouzejícího se dne u zastávky Bartoňov.

Autor: Jakub Sigmund
Datum: 13.10.2006
Místo: Vladislav

843.030-8 na viaduktu u Vladislavi s Os 4809.

Autor: Jakub Sigmund
Datum: 13.10.2006
Místo: Okříšky

Ze stanice Okříšky před malou chvílí odjel osobní vlak Os 4815, který tvoří "apollo" 843.013-4 a přívěsný vůz.

Autor: Jakub Sigmund
Datum: 27.10.2006
Místo: Moravské Bránice

843.017 s Os 4446 a 943.008 + 843.017-5 jako Os 4466 na trati Brno - Moravské Bránice.

Autor: Jakub Sigmund
Datum: 17.02.2007
Místo: Žabčice

"Plecháč" 242.217-8 se v čele osobního vlaku Os 4625 blíží k zastávce Žabčice.