Autor: Ivo Soukup

Autor: Ivo Soukup
Datum: 31.03.1999
Místo: PARS Šumperk

Dne 31.3.1999 byla brněnská "laminátka" 230.076-2 přistavena do opravy na druhou kolej předávkového kolejiště firmy Pars DMN s.r.o.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 16.06.1999
Místo: PARS Šumperk

560.008-5 a 810.431-7 byly dne 16.6.1999 zachyceny na kusé koleji k váze v areálu firmy PARS DMN s.r.o. Šumperk.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 23.05.2000
Místo: PARS Šumperk

451.046-7 byla vyfocena dne 23.5.2000 na baterkárně v areálu firmy PARS Šumperk, tou dobou zde byla přebírána do opravy.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 30.09.2000
Místo: Javorník ve Slezsku

Šumperský "motor" 810.024-0 dorazil jako osobní vlak 13612 do koncové stanice Javorník ve Slezsku. Později byl rekonstruován v šumperském PARSu na "regionovu" 814.105.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 18.10.2000
Místo: PARS Šumperk

830.152-5 vyfocená při závěru oprav v přejímací hale firmy Pars nova a.s. Šumperk.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 18.10.2000
Místo: PARS Šumperk

V šumperském PARSu byla před zahájením opravy zvěčněna "hydra" 852.013-2.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 13.11.2000
Místo: PARS Šumperk

Motorový vůz M296.1014 ( od 1.1.1988 označen 853.014-9 ) byl vyroben v roce 1970 ve Vagónce Studénka, obdržel výrobní číslo 72197. Předán byl 30.11.1970 do Prahy-Libně, aby ovšem za krátkou dobu k datu 13.2.1971 byl redislokován do Trutnova. Jeho provozní kariéru ukončila nehoda na přejezdu dne 18.8.2000, poté sloužil jako zdroj náhradních dílů pro 853.023. Na snímku ze dne 13.11.2000 vidíme zmíněný motorový vůz již přistaven na letním kanále firmy Pars nova a.s., kde čekal na rekonstrukci na řadu 854.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 29.11.2000
Místo: PARS Šumperk

Lokomotiva T448.0869 ( IDS-Cargo ) přijela dne 29.11.2000 na zvážení do firmy Pars nova a.s. Šumperk.