Autor: Ivo Raab

Autor: Ivo Raab
Datum: 26.08.1984
Místo: Kroměříž

V Kroměříži je s osobním vlakem nachystána k odjezdu břeclavská "dvěstěčtyřicítka" M240.0018 ( rok výr. 1963, výr. č. 64612 ), která byla do místní strojové stanice zapůjčena z důvodu nedostatku turnusových motorových vozů ř. M152.0.

Autor: Ivo Raab
Datum: 26.08.1984
Místo: Kroměříž

Valašský "brejlovec" T478.3119 zastavil v Kroměříži v čele osobního vlaku jedoucího z Ostravy do Kojetína.

Autor: Ivo Raab
Datum: 05.10.1984
Místo: Otrokovice

Dne 5. 10. 1984 byl jízdou zvláštního vlaku zahájen elektrický provoz na úseku Hulín - Otrokovice. Slavnostní vlak s prototypem ES499.1002 z LD Jihlava byl ovšem vypraven v opačném směru. Ve výchozí stanici Otrokovice jej vidíme během slavnostního přestřižení pásky. Vzápětí začal zklušební elektrický provoz od Přerova, ať už starších stejnosměrných lokomotiv, anebo postupně oživovaných lok. ř. ES499.1 z ověřovací série.

Autor: Ivo Raab
Datum: 05.10.1984
Místo: Hulín

Zahájení elektrického provozu v Hulíně 5. 10. 1984, stroj ES499.1002 a M153.0042.

Autor: Ivo Raab
Datum: 01.06.1985
Místo: Otrokovice

S manipulačním vlakem do Gottwaldova byla v Otrokovicích k odjezdu nachystána místní dvojice "pilštyků", kdy v čele vlaku byl T466.0015.

Autor: Ivo Raab
Datum: 25.08.1985
Místo: Suchdol nad Odrou

V domovském Suchdole nad Odrou pózovala místní M152.0010, která za sebou měla již deset let služby od vyrobení v nedaleké Vagónce Studénka.

Autor: Ivo Raab
Datum: 12.09.1985
Místo: Brno-Horní Heršpice

Do Brna-Horních Herpšic přijíždí osobní vlak vedený jihlavskou "bardotkou" T478.1018.

Autor: Ivo Raab
Datum: 12.09.1985
Místo: Brno hl.n.

"Brejlovec" T478.3064 se chystal dne 12.9.1985 na odjezd z brněnského hlavního nádraží.