Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 30.11.1998
Místo: Depo Košice

V košickém depu čekala na svou příležitost trojice "okuliarniků" a v popředí vyčnívala "ušmudlaná" 750.254-5.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 30.11.1998
Místo: Depo Košice

U točny košického depa se vyhřívala "ťapka" 721.038-8.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 30.11.1998
Místo: Depo Košice

"Ťapky" 721.062-8 a 721.049-5 odpočívají u točny košického depa.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 30.11.1998
Místo: Bánovce nad Ondavou

V Bánovcích nad Ondavou docházelo často k zajímavému setkání různých řad lokomotiv. Snímku dominují 721.129-5+752.023-2+751.238-7, dále "rakaně" ř.183, pražská "krysa" ř.150 a "peršingy" ř.163.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 30.11.1998
Místo: Bánovce nad Ondavou

Posun ve stanici Bánovce nad Ondavou a na přilehlých vlečkách zajišťovala "ťapka" 721.129-5.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 27.03.1999
Místo: Hostivice

Výpravčí v žst. Hostivice právě vypravil osobní vlak v čele s pražskou "zamračenou" 751.017-5 a díky absenci tlumiče výfuku tak začal koncert motoru K6S310DR.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.04.1999
Místo: Neratovice

"Čmelák" 771.173-2, náležící do stavu všetatského depa, byl zdokumentován v neratovické stanici.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.04.1999
Místo: Neratovice

V nákladním "dvojuzlu" Neratovice-Všetaty sloužil i "čmelák" 770.035-4, který je na snímku vyfocen v neratovické stanici.

Top