Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 21.08.1998
Místo: Protivín

V protivínské "strojovce" bylo zachyceno dvojče "zamračených" 751.137-1+751.010-0.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 21.08.1998
Místo: Protivín

V protivínském depu byl odstaven "pilštyk" 735.145-5.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 21.08.1998
Místo: Protivín

Pod velmi pěknou siluetou rotundy protivínského depa odpočíval "pilštyk" 735.276-8, na kterém přímo svítíl nový nápis o tom, že lokomotiva patřila nově pod DKV České Budějovice.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.08.1998
Místo: Praha Masarykovo nádraží

Dnes již historický snímek zachycující pravidelné zajíždění chomutovských "čtyrek" na nádraží Praha Masarykovo nádraží. 754.047-9 se rozhodně za svůj vzhled nemusela stydět.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 10.09.1998
Místo: Nymburk

V Nymburku byla na topírenské záloze nasazena lokomotiva 702.046-4.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 30.11.1998
Místo: RD Košice

Udržovaný "čmelák" 770.055-2 sjíždí z točny košického depa.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 30.11.1998
Místo: Bánovce nad Ondavou

Mezi lokomotivami 721.129-5 a 751.238-7 stála v Bánovcích nad Ondavou nákladní "ceckaňa" 752.023-2.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 30.11.1998
Místo: RD Košice

"Ťapka" 721.010-7 čeká v košickém depu na další nasazení do provozu.

Top