Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.06.1998
Místo: Makov

Dávno tomu, co do Makova zajížděly klasické soupravy, jednu z nich sem přivezla 750.377-4, která tou dobou patřila pod depo Čadca.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.08.1998
Místo: České Budějovice

V ČeskýchBudějovicích byl v srpnu roku 1998 vyfocen místní "pilštyk" 735.289-1, který byl znám obsluhováním místních vleček.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 21.08.1998
Místo: Protivín

V protivínské "strojovce" bylo zachyceno dvojče "zamračených" 751.137-1+751.010-0.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 21.08.1998
Místo: Protivín

V protivínském depu byl odstaven "pilštyk" 735.145-5.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 21.08.1998
Místo: Protivín

Pod velmi pěknou siluetou rotundy protivínského depa odpočíval "pilštyk" 735.276-8, na kterém přímo svítíl nový nápis o tom, že lokomotiva patřila nově pod DKV České Budějovice.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.08.1998
Místo: Praha Masarykovo nádraží

Dnes již historický snímek zachycující pravidelné zajíždění chomutovských "čtyrek" na nádraží Praha Masarykovo nádraží. 754.047-9 se rozhodně za svůj vzhled nemusela stydět.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 10.09.1998
Místo: Nymburk

V Nymburku byla na topírenské záloze nasazena lokomotiva 702.046-4.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 30.11.1998
Místo: RD Košice

Udržovaný "čmelák" 770.055-2 sjíždí z točny košického depa.

Top