Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 25.01.1998
Místo: Kralupy nad Vltavou

Krásně patinovaný "malý hektor" 720.141-1 je kontrolovaný svým strojvedoucím, aby za malou chvíli mohl vyrazit z depa vstříc dalším úkolům v nákladní dopravě.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 25.01.1998
Místo: Kralupy nad Vltavou

V Kralupech nad Vltavou posunovala "zamračená" 751.147-0, která byla tou dobou čerstvě po dílnách a v novém laku.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 25.01.1998
Místo: Kralupy nad Vltavou

Ústecké "panťáky" byly známy tím, že na jejich čelech byly umístěny lité cedulky s označením vozidla. Jeden z nich, 460.083-9, byl vyfocen v Kralupech nad Vltavou.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 25.01.1998
Místo: Kralupy nad Vltavou

"Zamračená" 751.371-6 odpočívá mezi výkony ve stanici Kralupy nad Vltavou.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 26.05.1998
Místo: Depo Olomouc

V olomouckém depu odpočíval dne 26.5.1998 krnovský "brejlovec" 750.287-5.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.06.1998
Místo: Makov

"Ceckaňa" 751.202-3 dovezla do Makova osobní vlak a následně objede svou soupravu, ale to až po odjezdu druhé klasické soupravy v jejímž čele byla 750.377-4.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.06.1998
Místo: Makov

Dávno tomu, co do Makova zajížděly klasické soupravy, jednu z nich sem přivezla 750.377-4, která tou dobou patřila pod depo Čadca.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.08.1998
Místo: České Budějovice

V ČeskýchBudějovicích byl v srpnu roku 1998 vyfocen místní "pilštyk" 735.289-1, který byl znám obsluhováním místních vleček.

Top