Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 08.07.1988
Místo: Praha-Vysočany

Ve stanici Praha-Vysočany byla zastižena "zamračená" T478.1219, která čekala na další pokyny.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 04.09.1988
Místo: Nučice

Ve stanici Nučice postávala "zamračená" dvojího označení, zcela bez tabulek. Na čele je označena původním T478.1013 a na dveřích má už napsáno nové označení 751.013-4.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 10.09.1988
Místo: Smyslov

U Smyslova byl zachycen lokomotivní vlak, který se skládal ze dvou "zamračených" - T478.1177 T478.1212.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 10.09.1988
Místo: Smyslov

Mechanické návěstidlo u Smyslova je svědkem průjezdu lokomotivního vlaku, který táhla T478.1177 a v závěsu se vezla T478.1212.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1991
Místo: Neratovice

Do stanice Neratovice vjížděla hezky udržovaná 830.122-8 coby osobní vlak.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1994
Místo: Neratovice

Opravená a čerstvě nalakovaná lokomotiva 750.388-1 byla zdokumentovaná ve stanici Neratovice.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 28.07.1994
Místo: Všetaty

Do Všetat přijíždí s nákladním vlakem omšelý stroj 122.032-6, náležící do stavu depa v Ústí nad Labem.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 15.07.1995
Místo: Všetaty

U Všetat projžděl manipulační vlak, který měl v čele tlumeného "čmeláka" 771.007-2, jenž měl atypicky natřenou čelní ceduli.

Top