Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 03.10.1987
Místo: Neratovice

V Neratovicích byla v čele nákladního vlaku vyfocena "zamračená" T478.1101. Na sobě má již i nové označení 751.101-7, které je nastříkáno na dveřích.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 10.10.1987
Místo: Horní Cerekev

Ve stanici Horní Cerekev došlo k setkání "zamračené" T478.1135 a rychlíku "Junák", v jehož čele byl některý z táborských "brejlovců".

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 08.07.1988
Místo: Praha-Vysočany

Ve stanici Praha-Vysočany byla zastižena "zamračená" T478.1219, která čekala na další pokyny.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 04.09.1988
Místo: Nučice

Ve stanici Nučice postávala "zamračená" dvojího označení, zcela bez tabulek. Na čele je označena původním T478.1013 a na dveřích má už napsáno nové označení 751.013-4.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 10.09.1988
Místo: Smyslov

U Smyslova byl zachycen lokomotivní vlak, který se skládal ze dvou "zamračených" - T478.1177 T478.1212.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 10.09.1988
Místo: Smyslov

Mechanické návěstidlo u Smyslova je svědkem průjezdu lokomotivního vlaku, který táhla T478.1177 a v závěsu se vezla T478.1212.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 09.09.1989
Místo: Kralupy nad Vltavou

Netradičně, ale vkusně upravená lokomotiva 751.165-2 posunovala v domovských Kralupech nad Vltavou.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1991
Místo: Neratovice

Do stanice Neratovice vjížděla hezky udržovaná 830.122-8 coby osobní vlak.