Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 11.08.1982
Místo: Jestřebí

Nymburský "brejlovec" T478.3374 odjíždí s osobním vlakem ze stanice Jestřebí.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 13.08.1982
Místo: Praha-Hostivař

Poblíž stanice Praha-Hostivař projížděla v čele nákladního vlaku značně omšelá "zamračená" T478.1230, která měla toho dne roli dispečerské T2 ( "druhého tygra" ).

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1983
Místo: Praha-Malešice

"Bobina" E499.1017 v Praze Malešicích v čele nákladního vlaku.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1983
Místo: Praha-Malešice

"Bobina" E499.1043 u Prahy Malešic s nákladním vlakem. Za povšimnutí stojí první dva vozy za lokomotivou, kde vidíme nové Škodovky.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1983
Místo: Praha-Malešice

Lokomotiva E499.1056 na dispečerském výkonu "E9" v čele nákladního vlaku u stanice Praha-Malešice.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1983
Místo: Praha-Malešice

Vršovická "zamračená" T478.1011 byla zvěčněna u Prahy-Malešic v celkem netradičním nasazení při přepravě MVTV3 (montážního vozů trakčního vedení).

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1983
Místo: Praha-Malešice

Archaický stav stanice Praha-Malešice dotvářel kulisu "zamračené" T478.1164.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 15.05.1983
Místo: Praha-Libeň

"Podílnová" T478.1172 najíždí s nákladním vlakem na stoupání za libeňskou stanicí a čeká jí poměrně náročné překonání traťového úseku do Prahy-Malešic.

Top