Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 06.06.1982
Místo: Praha-Hostivař

Stroj E 469.3003 uhání strojově od Prahy Hostivaře k Praze Vršovicím. Tehdy toto byly běžné výkony této řady v Praze. Protože "trojky" byly v Praze doma a byly nasazovány především do čel osobních vlaků.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 06.06.1982
Místo: Lštění

V čele krátkého osobního vlaku proplouvá krajinou u zastávky Lštění "zamračená" T478.1229.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 06.06.1982
Místo: Lštění

U Lštění byl zdokumentován krátký manipaluční vlak, který byl veden "velkým hektorem" T458.1070.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 06.06.1982
Místo: Čerčany

V železniční stanici Čerčany vyčkává libeňská "zamračená" T478.1164 na odjezd.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 06.06.1982
Místo: Lštění

"Zamračená" T478.1227 burácí s "manipulákem" v lese poblíž zastávky Lštění.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 06.06.1982
Místo: Čerčany

"Zamračená" T478.1227 byla zdokumentována dne 6.6.1982 v žst. Čerčany. Vyrobena byla v roce 1971 a dodána do depa Praha-Libeň.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 20.06.1982
Místo: Roztoky-Žalov

Lokomotiva T478.3153 s nákladním vlakem nedaleko zastávky Roztoky-Žalov.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 20.6.1982
Místo: Roztoky-Žalov

Trojkový "brejlovec" T478.3327 projíždí s osobním vlakem údolím Vltavy poblíž zastávky Roztoky-Žalov.

Top