Autor: Ivan Bednařík

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1988
Místo: Poprad-Tatry

Zánovní "peršing" E499.3049 zastavil s rychlíkem ve stanici Poprad-Tatry.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1988
Místo: Zlín střed

"Pilštyk" T466.0011 přijíždí do stanice Gottwaldov-střed s várkou uhlí pro místní teplárnu.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1988
Místo: Česká Třebová

Pod monumentální výpravní budovou byla vyfocena českolipská lokomotiva T466.0236, která se vracela z dílen a v novém laku. Zároveň sebou vezla motorový vůz M152.0, který si prošel stejnou procedúrou.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1988
Místo: Poprad-Tatry

Snímka nalešteného a do dnešných dní zachovaného "pomaranča" 775.016-9 vznikla v Poprade na pracovnom vlaku, čo boli pre popradské stroje tohto radu typické, i keď trochu bizarné výkony. 

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 27.03.1988
Místo: Otrokovice

Do otrokovického depa byla přetažena na prohlídku po nehodě T458.1197, zmíněná lok. při posunu prorazila zarážedlo a zůstala vztyčená nad místní řekou Dřevnicí.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 18.10.1988
Místo: Pardubice hl.n.

V Pardubicích čekala na odjezd pražská jednotka 451.085-5/451.086. Tou dobou byla čerstvě v novém unifinikovaném nátěru.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 18.10.1988
Místo: ŽOS Šumperk

Čerstvě opravený motorový vůz 831.199-5 pózuje v ŽOS Šumperk vedle otrokovického "pilštyka" 735.013-5.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 18.10.1988
Místo: Šumperk

V Šumperku posunuje místní "berta" T478.2010, která byla toho času čerstvě po provedené opravě a v novém laku.