Autor: Ivan Bednařík

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1984
Místo: Valašské Meziříčí

Lokomotíva 314.303 bola zachytená na výstave vo Valašském Meziříčí.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.05.1985
Místo: Břeclav

V Břeclavi posunovala s pracovním vlakem jedna z nejstarších "dvěstějedenáctek" T211.0006.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 14.06.1985
Místo: Praha Masarykovo n.

Na nádraží Praha-střed posunovala dne 14.6.1985 domácí "žehlička" E458.1002.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 14.06.1985
Místo: Depo Praha Masarykovo n.

"Žehlička" E458.1033 sloužila v depu Praha střed a nejčastěji byla nasazena na staničním posunu v přilehlé stanici.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1986
Místo: Napajedla

Ke kuriózní nehodě došlo v roce 1986 na vlečce Fatry Napajedla, při posunu došlo k ujetí vozů a ty zamířily do místního depa, odkud vytlačily záložní stroj T211.0752. Nikomu se nic nestalo, depo bylo velmi rychle opraveno a lokomotiva poslána na opravu do břeclavského depa.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1986
Místo: Napajedla

Pohled do depa na vlečce Fatra Napajedla a to po kuriozní nehodě, kdy byla ujetými vozy vytlačena místní lokomotiva T211.0752 na jiný směr než vedou koleje.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 28.04.1987
Místo: Depo Břeclav

Břeclavská správkárna byla známa svými opravami malých lokomotiv ř. T211.0 - T212.1. Na snímku stojí u "jižní" točny lokomotivy T211.0752 a T212.0657. Prvně jmenvaná tu byla opravena po nehodě na domovské vlečce Fatry Napajedla, druhá zmíněná sloužila u železničního vojska.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 11.10.1987
Místo: Jihlava

K setkání lokomotiv 230.089-5 a 556.0506 došlo v Jihlavě dne 11.10.1987.