Autor: Ing. František Bartoš

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 00.08.1996
Místo: Plzeň hl.n.

Dobre udržiavaná "bleskovka" 750.330-3 sa na snímku chystá k odchodu z domovskej Plzně.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 31.07.1996
Místo: Havlíčkův Brod

První vyrobená z řady 560 , 560.001-0, byla zachycena ve stanici Havlíčkův Brod.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 10.08.1996
Místo: Plzeň hl.n.

Po příjezdu do Plzně hl.n. na závěsu vyrovnávky z Kubice, probíhá čilá debata nad "papíry" u dvojice lokomotiv 753.141-1 + 753.406-8. V pozadí snímku vidíme část železniční polikliniky.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 10.11.1996
Místo: Benešov u Prahy

Odstavený "šestikolák" 181.095-1 čekal na další výkon v Benešově u Prahy.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 11.11.1996
Místo: Benešov u Prahy

Elegantní šestikolák 181.119-9 ve stanici Benešov u Prahy.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 00.12.1996
Místo: Veselí nad Lužnicí

Pravá zimná atmosféra s "čmeliakom" 771.134-4 vo Veselí nad Lužnicí v decembri 1996.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 00.03.1997
Místo: České Budějovice

V Českých Budějovicích byla v březnu roku 1997 vyfocena místní "zamračená" 749.134-3.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 10.05.1997
Místo: Depo Děčín

Na pracovišti v Děčíně čekala lokomotiva 750.104-2 ve společnosti německého "bastarda" a "panťáku" řady 892.