Autor: Ing. František Bartoš

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 19.02.2006
Místo: Plzeň hl.n.

"Jezevec" 210.066-7 nasazený opět na 2.záloze osobního nádraží v Plzni, vyčkával na 2.koleji západní části na další práci.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 19.02.2006
Místo: Plzeň hl.n.

Lokomotiva 242.213-7 se chystala na odjezd s osobním vlakem do Klatov. Autor fotil u 6. koleji západní části v Plzni hl.n. 

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 25.02.2006
Místo: Plzeň hl.n.

Těsně před rozdělením lokomotiv na osobní a nákladní dopravu si ještě "užíval" plzeňský "plecháč" 242.240-0 vozbu těžkých uhelných vlaků.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 25.02.2006
Místo: Plzeň hl.n.

Plzeňské kvatro 842.023-4, přezdívané "Lucka", právě zastavilo na 6.koleji východní části v Plzni hl.n. 

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 07.08.2006
Místo: Planá u Mariánských Lázní

"Špageta" 731.050-1 byla dlouhá stálice obsluhy stanic od Chebu přes Planou u Mariánských Lázní, Tachov i Bor u Tachova. Na snímku ji vidíme vyčkávat na další pokyn k práci ve zmíněné Plané u M. Lázní. Pravidelně vozila kromě manipulačních vlaků i vlaky osobní, a to jako přípřež mezi Tachovem a Planou. 

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 08.08.2006
Místo: Cheb

Nátěrově unifikovaný "plech" 242.241-8 se chystal ve stanici Cheb k postrku uhelného vlaku, který mířil z Nového Sedla u Lokte do stanice Plzeň. Postrky vlaků jsou podle potřeby zajištěny do stanice Lázně Kynžvart. 

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 08.08.2006
Místo: Mariánské Lázně

"Tranzistor" 742.155-5 byl zachycen při posunu ve stanici Mariánské Lázně. Ta se již brzy dočkala zahájení rekonstrukce. Stalo se tak v rámci modernizace a optimalizace celé trati z Plzně do Chebu.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 10.08.2006
Místo: Nové Sedlo u Lokte

"Plecháč" 242.281-4 vyčkával ve stanici Nové Sedlo u Lokte. Odtud míří většina uhlených vlaků ke svým zákazníkům. Pro lokomotivy řady 242 to byly hlavně vlaky pro teplárny v Plzni, Strakonicích a Českých Budějovicích.