Autor: Dušan Mrňa

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 24.09.2017
Místo: Česká Třebová

Na českotřebovském "suezu" zachytil autor stroj 361.130-8 v čele Ex 128 Vsacan. Lokomotiva byla rekonstruována v ŽOS Vrútky v roce 2017 z peršinga 163.112-6, ten byl v plzeňské škodovce vyroben jako 162.029-3.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 13.10.2017
Místo: Bezpráví

Traťovým úsekem Bezpráví - Ústí nad Orlicí projíždí vlak RJ 1009 "RegioJet" v čele se strojem 162.117-6.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 13.10.2017
Místo: Česká Třebová

S osobním vlakem 24765 do Moravské Třebové je připravena v žst. Česká Třebová motorová jednotka 914.177-1/814.177-2.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 20.10.2017
Místo: Ostopovice

Poslední louče slunečního svitu dopadají na soupravu 854.209-4+054+80-29 203-4 projíždějící nedaleko Ostopovic s Os 4840.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 24.10.2017
Místo: ČMŽO Přerov

Skříň opravované lokomotivy 163.257-9 je na snímku, který autor pořídil v areálu opravny ČMŽO v Přerově.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 11.11.2017
Místo: Břeclav

Ve stanici Břeclav vyčkává 242.260-8 s Os 4632 do Tišnova.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 11.11.2017
Místo: Depo Břeclav

Při zápůjčce stroje 230.019-2 dopravci Carbo Rail došlo dne 27.7.2017 ve stanici Trnovec nad Váhom k zahoření II. stanoviště, od kterého byla následně poškozena i vlaková 240.106-5. Snímek z depa Břeclav dokumentuje stav laminátky čekající na další osud. Nakonec vše dobře dopadlo a po opravě v Pars Šumperk byla v druhé polovině roku 2019 navrácena opět mezi provozní.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 11.11.2017
Místo: Depo Břeclav

Požárem poškozenou 230.110-9, odstavenou v depu Břeclav, již zřejmě čeká jen likvidace.