Autor: Dušan Mrňa

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 00.09.1991
Místo: Brno BVV

Čelní motorový vůz elektrické jednotky řady 470,  470.004-3, předvedla Moravskoslezská vagónka Studénka.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 00.09.1991
Místo: Brno BVV

Na mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně, v září 1991, se těšil pozornosti široké veřejnosti stroj 162.058-2, ještě tentýž měsíc byl po úspěšném vykonání TBZ na ŽZO v Cerhenicích předán do depa Praha Masarykovo nádraží.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 12.04.1992
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Pár dnů po dotažení do domovského depa, zaznamenal autor snímku lokomotivu 230.099-4 značně poškozenou po čelním střetu s pantografovou jednotkou, vedenou čelním vozem 560.026-7. K nehodě došlo ve stanici Břeclav a byl při něm usmrcen jeden z členů strojní čety.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 06.06.1993
Místo: Brno BVV

Návštěvníkům výstaviště v Brně se představuje úplně nový vůz 842.009-3, dodán bude do lokomotivního depa Liberec.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 21.09.1996
Místo: Brno BVV

Plzeňská Škoda představila v září 1996 na MSV v Brně stroj 114.502-8, na snímku nese tovární označení 90E 002 a loga majitele, Dolů Nástup Tušimice.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 21.09.1996
Místo: Brno BVV

ŽOS Česká Třebová vystavila na brněnském veletrhu v roce 1996 ukázkovou, komplexní, rekonstrukci lokomotivy řady 753, konkrétně 753.155-1, stroj nesl označení 752.001-8.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 08.12.1998
Místo: Brno hl.n.

Noční idyla na brněnském hlavním nádraží, hlavním aktérem snímku je "pilštyk" 735.245-3, který nahrazuje na osobním vlaku některý z heršpických motorových vozů.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 06.02.1999
Místo: Veselíčko

Zima na Vysočině každoročně dokáže prověřit kvality lokomotiv. Snímek na Os 14908 vedený strojem 714.221-9 vznikl nedaleko zastávky Veselíčko.

Top