Autor: Dušan Mrňa

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 03.07.2010
Místo: Nedvědice

Brněnská 475.101 rozjíždí ze stanice Nedvědice spěšný vlak č. 1826 do Ždáru nad Sázavou.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 03.07.2010
Místo: Mělkovice

Sp 1825 uhání v čele s vrúteckou 475.196 obloučky mezi Ždárem nad Sázavou a Veselíčkem.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 03.07.2010
Místo: Rozsochy

Vrútecká 475.196 se spěšným vlakem č. 1825 projíždí úsekem Rovné-Divišov - Rozsochy.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 04.07.2010
Místo: Rožná

Malinkou obci Jabloňov v úseku mezi Věžnou a Rožnou za okamžik mine Sp 1826 vedený 475.196.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 09.07.2010
Místo: Střelice

Počátkem července roku 2010 proběhla přeprava prvních tří stojů italské řady E630 FNME zpět do původní domoviny, jejich novým provozovatelem se stala firma RegioJet, snímek zachytává konvoj lokomotiv E630-06 (162.117-6), E630-09 (162.120-0) a E630-08 (162.119-2) na odstavných kolejích společnosti Lokotrans ve Střelicích.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 10.07.2010
Místo: Otrokovice

Jednou ze dvou lokomotiv v majetku teplárny Otrokovice je 720.524-8, na snímku je zachycena na své domovské vlečce.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 01.08.2010
Místo: Depo Šumperk

Šumperský vůz 831.234-0 byl násilně poškozen 1. září 2009 při čelním střetu s 831.110-2 nedaleko Horní Lipové, na snímku z domovského depa již jen čekal na plameny autogenu.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 01.08.2010
Místo: Depo Šumperk

V průběhu roku 2010 bylo od slovenského dopravce ZSSK odkoupeno několik zrušených vozů 810 pro plánované rekonstrukce na řadu 814. Jedním z těchto vozidel byl i ex humennský vůz 810.005-9, který se podařilo zdokumentovat v šumperském depu ještě před předáním do Pars nova a.s.